ΑΠΌ ΤΟ ΓΆΙΔΑΡΟ ΣΤΙΣ ΜΕΤΟΧΈΣ








Ο Billy Joe, πήγε στο Τέξας και αγόρασε από έναν αγρότη ένα γάιδαρο, έναντι του ποσού των 100 δολαρίων.
Ο αγρότης συμφώνησε να του τον παραδώσει την άλλη μέρα.

Την επόμενη μέρα όμως ο αγρότης του είπε: «Συγγνώμη αλλά έχω άσχημα νέα, ο γάιδαρος ψόφησε».
―Δεν πειράζει, δώσε μου τα λεφτά μου πίσω, είπε ο Billy Joe.
―Δεν μπορώ να το κάνω, γιατί ήδη τα έχω ξοδέψει, απαντά ο αγρότης.
―Εντάξει, τότε δώσε μου τον νεκρό γάιδαρο., λέει o Billy Joe.
―Τι θα τον κάνεις;»
―Θα τον βγάλω σε λοταρία
―Δε μπορείς να βγάλεις σε λοταρία το ψόφιο γάιδαρο, κορόιδεψε ο αγρότης.
―Μπορώ, αλλά μην πεις πουθενά πως είναι ψόφιος


Ένα μήνα αργότερα ο αγρότης πέτυχε στο δρόμο το Billy Joe.
―Τι τον έκανες τον ψόφιο γάιδαρο;
―Τον έβγαλα σε λοταρία και πούλησα 500 λαχνούς προς 2 δολάρια τον ένα και κέρδισα 998 δολάρια.

―Και κανένας δεν παραπονέθηκε; απόρησε ο αγρότης.

 ―Παραπονέθηκε. Ο τύπος που τον κέρδισε και για να μην φωνάζει του επέστρεψα τα δύο του δολάρια»
Ο Billy Joe πλέον εργάζεται στην Goldman Sachs.

Subscribe

Οι αναρτήσεις του blog είναι ως επι των πλείστων από άλλες διαδυκτυακές ιστοσελίδες και γίνεται επιλογή τους απο την ομάδα μας. Οι αναρτήσεις δεν σημαίνει οτι αποτελούν και την άποψη μας. Μπορείτε να σχολιάζεται ελεύθερα οτι θέλετε. Μπορείτε επίσης ελέυθερα να αντιγράφεται τις αναρτήσεις μας αυτούσιες ή σε τμήματα αρκεί να αναφέρεστε στην πηγή με ενεργό link
(ΑΝ ΥΠΆΡΧΟΥΝ ΔΙΚΑΙΏΜΑΤΑ ΣΥΓΓΡΑΦΈΩΝ, ΠΑΡΑΚΑΛΟΎΜΕ ΕΝΗΜΕΡΏΣΤΕ ΜΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΤΑ ΑΦΑΙΡΈΣΟΥΜΕ.)